NEM.SAMPONT.AKARUNK.ELADNI. – jelentette ki egy raktártechnikával foglalkozó cégvezető, és értettem a frusztráltságát: jó néhány marketingszövegírót elfogyasztottak már az évek alatt.
Az ipari marketing világában a precíz és szakszerű kommunikáció kulcsfontosságú. Egy ipari hőmérőket gyártó cég számára készített landing oldal szöveg és árajánlat sablon jelentős eredményt hozott, 1,6 millió forintos bevételt generálva. Ebben az esettanulmányban bemutatom, hogyan érte el ezt a sikert a cég, és mire kell figyelni az ipari marketing során.
Pintér Georgina nem csak saját munkahelyi ergonómia oktatásait tartja szakmai alapossággal, gondosan megválogatja a Fizioffice kommunikációján dolgozó szakembereket is: 10 különböző marketingessel beszélt, mielőtt hozzám fordult tanácsért.
„Nekünk most jól megy, de látjuk, hogy ez nem lesz mindig így” – hangzott el a mondat egy fogtechnikai termékekkel foglalkozó webshop tulajdonosától, amikor először beszélgettünk.
12 másodperc – ennyit töltenek a potenciális ügyfeleid a weboldaladon, ha nem elég informatív rajta a tartalom. Egy ügyvéd azzal keresett meg, hogy hiába önti a százezreket a Google hirdetésekbe, mégsem jönnek az eredmények.
Kifizetődő-e a „mindenes” ügyvédkedés, és ha igen, miért nem? Dr, Konkoly Ritával beszélgettem szakértői sorozatom második részében arról, hogyan függ össze az ügyvédmarketing az önismerettel, mit értékelnek az ügyfelek a weboldalunkon, és kitértünk arra is, hogyan lehet önazonosan kommunikálni az online térben. Tartsatok velünk!
Túlterheltség, kiégés, halogatás – gyakoribb jelenségek a jogászi pályán, mint gondolnád. Dr. Konkoly Ritával beszélgettem szakértői sorozatom első részében arról, hogy milyen stresszhelyzetekkel kell megbirkóznia a jogi pályán tevékenykedőknek, hogyan ismerjük fel a kiégés tüneteit, miként működtethetjük az ügyvédi irodát vállalkozói attitűddel, és hogyan találhatunk kiutat a hétköznapok zűrzavarából.
Az „ügyvéd” szóról lehet nem te fogsz eszébe jutni az embereknek – hiszen abból van 12.000 itthon – de az „IT cégek ügyvédjénél” már azonnal rád gondolnak!
„Tudom, hogy szűkös a határidő, de csak rád bízhatom a prezentáció elkészítését”. Ezzel a mondattal kértek (sürgős) segítséget tőlem, a feladat nem volt más mint egy
Social kampányokban támogattam a Babagenetika csapatát a Richter Anna Díjközönségszavazataiért, melynek eredményeképp megnyerték a 4 millió forintos támogatást.
Az ügyvédmarketing egyik alappilére annak megértése, hogy az ügyvédi szolgáltatások alapvetően bizalmi jellegűek. Ügyvédként biztosan te is tapasztalod, hogy a legtöbb esetben az emberek barátoktól, ismerősöktől érdeklődnek, hogy tudnak-e ajánlani egy jó ügyvédet. Azonban a digitális jelenlét fontossága ma már megkérdőjelezhetetlen.