Minerva Marketing

Esettanulmányok

Ipari marketing

3 év műszaki marketingszövegírás 5 tanulsága – ezekre figyelj, ha speciális szolgáltatásod van

NEM.SAMPONT.AKARUNK.ELADNI. – jelentette ki egy raktártechnikával foglalkozó cégvezető, és értettem a frusztráltságát: jó néhány marketingszövegírót elfogyasztottak már az évek alatt.
Ipari marketing

IPARI HŐMÉRŐ MARKETING: így értünk el 1,6 millió forintos profitot

Az ipari marketing világában a precíz és szakszerű kommunikáció kulcsfontosságú. Egy ipari hőmérőket gyártó cég számára készített landing oldal szöveg és árajánlat sablon jelentős eredményt hozott, 1,6 millió forintos bevételt generálva. Ebben az esettanulmányban bemutatom, hogyan érte el ezt a sikert a cég, és mire kell figyelni az ipari marketing során.
Ipari marketing

A LinkedIn nem egy „kötelező rossz” a cégek életében – beszélgetés a tartalomgyártásról

Pintér Georgina nem csak saját munkahelyi ergonómia oktatásait tartja szakmai alapossággal, gondosan megválogatja a Fizioffice kommunikációján dolgozó szakembereket is: 10 különböző marketingessel beszélt, mielőtt hozzám fordult tanácsért.
Ipari marketing

A tűz-és munkavédelemmel foglalkozó weboldal már az első héten hasít

Tűz-és munkavédelemmel foglalkozó cégvezetőként jó pár éve halogatta a saját weboldal készítését, mert az egész folyamat végeláthatatlannak tűnt.
Ipari marketing

Működik a brandépítés magyar nyelven a Linkedinen? – Saját sztori

Pénzügyi szakértőként dolgozó ügyfelemmel felépítettünk egy olyan Linkedin profilt, ami vonzó a potenciális ügyfele számára.
Ipari marketing

SEO szövegírás a gyakorlatban: Hogyan lett sikeres egy fogtechnikai webshop? [Esettanulmány]

„Nekünk most jól megy, de látjuk, hogy ez nem lesz mindig így” – hangzott el a mondat egy fogtechnikai termékekkel foglalkozó webshop tulajdonosától, amikor először beszélgettünk.
Ügyvédmarketing

Ügyvédmarketing esettanulmány: ennyit jelent a tartalom (hiánya) a weboldaladon

12 másodperc – ennyit töltenek a potenciális ügyfeleid a weboldaladon, ha nem elég informatív rajta a tartalom. Egy ügyvéd azzal keresett meg, hogy hiába önti a százezreket a Google hirdetésekbe, mégsem jönnek az eredmények.
Ügyvédmarketing

Ügyvédmarketing: így választanak ügyvédet a magyarok

Ahelyett, hogy tippelünk, mire van szüksége ügyfelünknek, kérdezzük meg tőle!
Ügyvédmarketing

Dr. Konkoly Rita coach: „Kapcsolódni az emberi oldalunkhoz lehet, nem a diplomaminősítésünkhöz” 2. rész

Kifizetődő-e a „mindenes” ügyvédkedés, és ha igen, miért nem? Dr, Konkoly Ritával beszélgettem szakértői sorozatom második részében arról, hogyan függ össze az ügyvédmarketing az önismerettel, mit értékelnek az ügyfelek a weboldalunkon, és kitértünk arra is, hogyan lehet önazonosan kommunikálni az online térben. Tartsatok velünk!
Ügyvédmarketing

Dr. Konkoly Rita coach: „Az önismeret nem szezonális” 1. rész

Túlterheltség, kiégés, halogatás – gyakoribb jelenségek a jogászi pályán, mint gondolnád. Dr. Konkoly Ritával beszélgettem szakértői sorozatom első részében arról, hogy milyen stresszhelyzetekkel kell megbirkóznia a jogi pályán tevékenykedőknek, hogyan ismerjük fel a kiégés tüneteit, miként működtethetjük az ügyvédi irodát vállalkozói attitűddel, és hogyan találhatunk kiutat a hétköznapok zűrzavarából.
Ügyvédmarketing

Ügyvédmarketing 101: minimumok az online térben

Melyek azok az online minimumok, amelyeket érdemes megtennünk az online világban ahhoz, hogy könnyebben szerezhessünk ügyfelet ügyvédként?
Ügyvédmarketing

Pozicionálás rejtelmei ügyvédmarketinges szemmel – Szöveg&Profit podcast vendége voltam Picture of Dr. Buzás Réka

Az „ügyvéd” szóról lehet nem te fogsz eszébe jutni az embereknek – hiszen abból van 12.000 itthon – de az „IT cégek ügyvédjénél” már azonnal rád gondolnak!
Ügyvédmarketing

Cikkírás ügyvédként: hogyan segít az ügyvédmarketing specialista?‍

Kijelenthetjük, hogy ügyvédként nem könnyű fejleszteni a marketingedet, mivel a rendelkezésre álló eszközök sokkal szűkösebbek, mint más iparágakban.
Ügyvédmarketing

Ügyvédmarketing mesterfokon: így hoztunk 20 perces előadással 10 új érdeklődőt egy irodának

„Tudom, hogy szűkös a határidő, de csak rád bízhatom a prezentáció elkészítését”. Ezzel a mondattal kértek (sürgős) segítséget tőlem, a feladat nem volt más mint egy
Ügyvédmarketing

4 millió forintos támogatást értünk el a Babagenetikával

Social kampányokban támogattam a Babagenetika csapatát a Richter Anna Díjközönségszavazataiért, melynek eredményeképp megnyerték a 4 millió forintos támogatást.
Ügyvédmarketing

Ügyvédmarketing esettanulmány: Hogyan szereztünk új ügyfeleket egy nemzetközi családjogi ügyvédnek?

Az ügyvédmarketing egyik alappilére annak megértése, hogy az ügyvédi szolgáltatások alapvetően bizalmi jellegűek. Ügyvédként biztosan te is tapasztalod, hogy a legtöbb esetben az emberek barátoktól, ismerősöktől érdeklődnek, hogy tudnak-e ajánlani egy jó ügyvédet. Azonban a digitális jelenlét fontossága ma már megkérdőjelezhetetlen.

Kérj díjmentes
konzultációt most!

Gratulálunk! Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.
Hopsz! Valami nem sikerült az űrlap kitöltése közben.