Pintér Georgina nem csak saját munkahelyi ergonómia oktatásait tartja szakmai alapossággal, gondosan megválogatja a Fizioffice kommunikációján dolgozó szakembereket is: 10 különböző marketingessel beszélt, mielőtt hozzám fordult tanácsért.
Pintér Georgina nem csak saját munkahelyi ergonómia oktatásait tartja szakmai alapossággal,
gondosan megválogatja a Fizioffice kommunikációján dolgozó szakembereket is: 10
különböző marketingessel beszélt, mielőtt hozzám fordult tanácsért.
A következő beszélgetésünkben szót ejtettünk
– a célközönség meghatározásáról,
– a konzisztens posztolásról,
– a könnyen érthető és érdekes tartalmak készítéséről.
Mivel foglalkozik a Fizioffice?
Georgina érthető és érdekes formában tartja az oktatásait, segít beállítani a munkaállomásokat
hogy munkavállalók derék-, hát-, és nyakfájdalma enyhüljön, tippeket ad a hosszútávú,
egészséges munkavégzés elérése érdekében az irodában dolgozóknak.
Ahogy ez lenni szokott, az elképesztő szakmai tudás megnehezíti, hogy
közérthetően fogalmazzunk a közösségi médiában: túl szakmaivá válhatnak szövegeink,
amitől megcsappanhat leendő ügyfeleink érdeklődése.
B.R: Milyen nehézségeid voltak a LinkedInnel kapcsolatban?
P.G: Nem ismertem korábban a platformot. Fent voltam, volt 29 kontaktom, de nem igazán
tudtam, hogy működik – nem voltam benne a „vérkeringésében”.
Mindig is ódzkodtam a közösségi médiától, nem vagyok felhasználó, nem görgetem napi
szinten egyik felületet sem – eddig nem éreztem azt, hogy lenne értelme feltöltögetni bármit is
bárhova.
500+ kontaktom van, mióta elkezdtünk beszélgetni, és még csak pár posztot tettem ki eddig.
Sokkal könnyebb így, hogy meghatároztuk a célközönségemet. Olyan emberek is aktívak a
profilomon, akikkel ezelőtt soha nem beszéltem.
Elkészült Linkedin arculat a Fizioffice számára
B.R: 10 különböző marketingessel beszéltél, mielőtt elindult volna a közös munka.
Miért választottál engem?
P.G: Soha nem volt a Fizioffice mögött marketinges, mindig ajánlás útján dolgoztunk,
pontosan ezért nagyon megválogatom a szakértőimet.
Alapos vagyok, és kíváncsi voltam, hogy melyik marketinges hogyan néz a cégemre kívülről.
Nekem van egy vízióm, hogy mit szeretnék kommunikálni, milyen értékeket szeretnék
megjeleníteni.
Te voltál az első, aki a B2B-ben a LinkedIn-t javasoltad. Mindenki TikTokot, Instagramot
ajánl, és persze, tudjuk jól, hogy most nagyon mennek ezek, de vajon elérem-e azt a réteget,
akivel én igazán kommunikálni szeretnék?
Az én területem a munkavállalók eszméletlen lelkesek, hiszen tényleg fáj a derekuk, nyakuk,
nincs jól beállítva a szék, amin több mint 8 órát ülnek naponta. De a folyamat a HR
vezetőknél, munkáltatóknál megakad. Ezért fontos, hogy mi a LinkedInen kommunikáljunk,
mert ott közvetlenül érhetünk el cégvezetőket.
B.R: Milyennek tartottad a közös munkánkat?
P.G: Imádtam! Eszméletlen kötetlen volt, szinte baráti kávézás! Csak úgy röpködtek az
ötletek. Külön köszönöm, hogy egyenrangú félként kezeltél – nyilvánvalóan a tartalomgyártás
is egy külön műfaj, és a marketingstratégia felépítése is nagy segítség volt.
A szakterületemről külső szemlélőként, felhasználóként írtál – tudtad, melyek azok a
kulcsszavak, amelyek megfoghatják az ügyfeleket.
Minimálisan kellett csak egy-egy szót átírni a posztokban, amiket készítettél.
B.R: Milyen problémáidat oldottam meg?
P.G: Az összeset! Megmutattad, hogy a LinkedIn nem egy „kötelező rossz”, emberivé,
szerethetővé tetted számomra a kommunikációt a hivatásomról, amit egyébként is imádok.
Olyan gondolatmorzsákat hoztam el tőled, ami segít abban, hogy a saját kezembe vegyem a
profilom irányítását. Minden ügyvédnek ajánlani foglak, aki szembejön, sőt, nem csak
ügyvédeknek: aki B2B-ben értékesít, annak szüksége lesz a tanácsaidra.
Már most teljesen megváltozott a LinkedIn-hez való hozzáállásom, alig várom a
szeptemberi indulást!
Mit tartalmazott a Linkedin tanácsadás?
A tanácsadáson
– meghatároztuk, hogy kihez szólunk,
– marketingstratégiát alkottunk,
– olyan poszt stílusokat is készítettünk, amit a potenciális ügyfélkör érdekesnek tart,
mindezt a LinkedIn-en.
Pintér Georgina oldalát ide kattintva érheted el.
Linkedin tartalomgyártásban gondolkodsz? Beszéljünk.