Gratulálunk, sikeres kapcsolatfelvétel!

Munkanapokon 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot.
Esettanulmányok

Ügyvédmarketing esettanulmányok

Tool and strategies modern teams need to help their companies grow.
Ügyvédmarketing

Ügyvédmarketing esettanulmány: ennyit jelent a tartalom (hiánya) a weboldaladon

12 másodperc – ennyit töltenek a potenciális ügyfeleid a weboldaladon, ha nem elég informatív rajta a tartalom. Egy ügyvéd azzal keresett meg, hogy hiába önti a százezreket a Google hirdetésekbe, mégsem jönnek az eredmények.
Ügyvédmarketing

Ügyvédmarketing: így választanak ügyvédet a magyarok

Ahelyett, hogy tippelünk, mire van szüksége ügyfelünknek, kérdezzük meg tőle!
Ügyvédmarketing

Dr. Konkoly Rita coach: „Kapcsolódni az emberi oldalunkhoz lehet, nem a diplomaminősítésünkhöz” 2. rész

Kifizetődő-e a „mindenes” ügyvédkedés, és ha igen, miért nem? Dr, Konkoly Ritával beszélgettem szakértői sorozatom második részében arról, hogyan függ össze az ügyvédmarketing az önismerettel, mit értékelnek az ügyfelek a weboldalunkon, és kitértünk arra is, hogyan lehet önazonosan kommunikálni az online térben. Tartsatok velünk!
Ügyvédmarketing

Dr. Konkoly Rita coach: „Az önismeret nem szezonális” 1. rész

Túlterheltség, kiégés, halogatás – gyakoribb jelenségek a jogászi pályán, mint gondolnád. Dr. Konkoly Ritával beszélgettem szakértői sorozatom első részében arról, hogy milyen stresszhelyzetekkel kell megbirkóznia a jogi pályán tevékenykedőknek, hogyan ismerjük fel a kiégés tüneteit, miként működtethetjük az ügyvédi irodát vállalkozói attitűddel, és hogyan találhatunk kiutat a hétköznapok zűrzavarából.
Ügyvédmarketing

Ügyvédmarketing 101: minimumok az online térben

Melyek azok az online minimumok, amelyeket érdemes megtennünk az online világban ahhoz, hogy könnyebben szerezhessünk ügyfelet ügyvédként?
Ügyvédmarketing

Pozicionálás rejtelmei ügyvédmarketinges szemmel – Szöveg&Profit podcast vendége voltam Picture of Dr. Buzás Réka

Az „ügyvéd” szóról lehet nem te fogsz eszébe jutni az embereknek – hiszen abból van 12.000 itthon – de az „IT cégek ügyvédjénél” már azonnal rád gondolnak!
Ügyvédmarketing

Cikkírás ügyvédként: hogyan segít az ügyvédmarketing specialista?‍

Kijelenthetjük, hogy ügyvédként nem könnyű fejleszteni a marketingedet, mivel a rendelkezésre álló eszközök sokkal szűkösebbek, mint más iparágakban.
Ügyvédmarketing

Ügyvédmarketing mesterfokon: így hoztunk 20 perces előadással 10 új érdeklődőt egy irodának

„Tudom, hogy szűkös a határidő, de csak rád bízhatom a prezentáció elkészítését”. Ezzel a mondattal kértek (sürgős) segítséget tőlem, a feladat nem volt más mint egy
Ügyvédmarketing

4 millió forintos támogatást értünk el a Babagenetikával

Social kampányokban támogattam a Babagenetika csapatát a Richter Anna Díjközönségszavazataiért, melynek eredményeképp megnyerték a 4 millió forintos támogatást.
Ügyvédmarketing

Ügyvédmarketing esettanulmány: Hogyan szereztünk új ügyfeleket egy nemzetközi családjogi ügyvédnek?

Az ügyvédmarketing egyik alappilére annak megértése, hogy az ügyvédi szolgáltatások alapvetően bizalmi jellegűek. Ügyvédként biztosan te is tapasztalod, hogy a legtöbb esetben az emberek barátoktól, ismerősöktől érdeklődnek, hogy tudnak-e ajánlani egy jó ügyvédet. Azonban a digitális jelenlét fontossága ma már megkérdőjelezhetetlen.