Ügyvédmarketing esettanulmány: ennyit jelent a tartalom (hiánya) a weboldaladon

12 másodperc – ennyit töltenek a potenciális ügyfeleid a weboldaladon, ha nem elég informatív rajta a tartalom. Egy ügyvéd azzal keresett meg, hogy hiába önti a százezreket a Google hirdetésekbe, mégsem jönnek az eredmények.

Hiába öntötte a Google Hirdetésekbe a százezreket, az eredmények hónapról-hónapra egyre jobban csökkentek.  Amikor megkeresett, felüdülés volt számomra, hogy ahhoz az ügyvédgenerációhoz tartozik, akiknél már alapvetés, hogy a 12 ezer magyar ügyvéd közül 0 marketinggel nem fognak tudni kitűnni.

A weboldalát ő maga készítette a szokásos munkaóráin felül, és hiába fizetett egyre többet kattintásonként, az oldalra látogatók 1 percet sem töltöttek az oldalán.

Hasonló cipőben jársz? Vegyük fel a kapcsolatot!

Content is the king: hiába a honlap és a hirdetés, ha a rajta lévő tartalom kevés

Alapos webaudit készült az első megbeszélésünket követően, ami egyértelműen kimutatta, hogy az elkötött százezrek ellenére a főoldalán átlagosan 12 másodpercet töltenek az oldalára látogatók. Az előzetes sejtés beigazolódott: a túl száraz, nem elég informatív tartalom és a lassan betöltődő oldal miatt az emberek gyorsan elkattintottak az oldalról.

Ahogyan elkezdtük átalakítani a weboldal tartalmát és feljavítottuk a sebességét, az eredmények jöttek.

Az ügyvéd weboldalán átlagosan 3-4 percet töltöttek az oldalra látogatók, a konverzió pedig az átlagos 1% helyett (ami azt jelenti, hogy 100 oldalra látogatóból 1 veszi fel veled a kapcsolatot) 4%-ot sikerült produkálnunk, miközben a hirdetési költségkeretet nem emeltük.

Mindezek mellett blogot is indítottunk, amelynél nem volt ritka, hogy 6! percet töltöttek az oldalra látogatók a cikkolvasással.

Minél több időt töltenek az oldaladon, annál nagyobb az esély arra, hogy felvegyék veled a kapcsolatot.

Nincs időd írni? Szervezd ki olyan szövegírónak, aki ismeri a hivatásod szabályait.

Sok ügyvéd nem adja ki szívesen a kezei közül a jogi cikkek, tartalmak elkészítését, ami teljesen érthető, hiszen egy ügyvédnél egy rosszul használt szó, vagy elírt félmondat is rengeteget ronthat a hitelességen. Sok szövegíró, marketinges nem ismeri az ügyvédekre vonatkozó etikai szabályokat, ezért érdemes olyat megbízni, aki a megfelelő szakképzettséggel rendelkezik a jog és a marketing területén is.

Jogi tartalomgyártásban gondolkodsz? Beszéljünk!

Kérj díjmentes
konzultációt most!

Gratulálunk! Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.
Hopsz! Valami nem sikerült az űrlap kitöltése közben.