Pozicionálás rejtelmei ügyvédmarketinges szemmel – Szöveg&Profit podcast vendége voltam Picture of Dr. Buzás Réka

Az „ügyvéd” szóról lehet nem te fogsz eszébe jutni az embereknek – hiszen abból van 12.000 itthon – de az „IT cégek ügyvédjénél” már azonnal rád gondolnak!


Péter Kovács podcast adásában beszélgettünk arról,
➡ mennyire fontos a pozicionálás,
➡ hogyan tudod elérni, hogy te juss először a vevők eszébe, és
➡ meséltünk meglepő sztorikat arról, hogyan igyekeztek kitűnni más cégek a tömegből.

A podcast tartalmáról:

„Aki mindenkihez szól, nem szól senkihez.

Tartja a marketinges aranymondás, amivel az ügyvédmarketingre szakosodott vendégem is egyetért.

A Szöveg és Profit podcast legújabb epizódjában a pozicionálás rejtelmeibe avatunk be Titeket, Dr. Buzás Réka Zsófia marketing specialistával.

Mégpedig rendhagyó módon, saját példákkal fűszerezve.

Ha érdekel, hogy milyen elvek mentén tudnál Te is kitűnni a saját piacodon, akkor tarts velünk! Az epizódból ugyanis megtudhatod, hogy miért fontos a pozícionálás és milyen szarvashibákat kerülhetsz el vele.

Hallgasd meg az adást, amiből kiderül, hogy:

• Mit jelent az ügyvédmarketing?

• Mi az a sündisznó-elv?

• Miért nélkülözhetetlen a pozicionálás?

• Milyen elvek mentén érdemes kialakítani a saját kommunikációs stílusod?

• Érdemes-e specializálódni?

• Milyen lépésekben zajlik a pozicionálás folyamata?

• Előnyt kovácsolhatunk-e abból, ha mások vagyunk, mint a konkurencia?

Type image caption here (optiona

Kérj díjmentes
konzultációt most!

Gratulálunk! Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.
Hopsz! Valami nem sikerült az űrlap kitöltése közben.