Ahelyett, hogy tippelünk, mire van szüksége ügyfelünknek, kérdezzük meg tőle!
Magyarországon egyedülálló felmérést készítettem arról, hogyan szerezhetnek az ügyvédek új ügyfeleket az online jelenlétükkel.
Még jogi-marketing gyakornok koromban én is felvetettem a kérdést, hogyan választanak ügyvédet a magyarok. Azonban ekkor nem volt még hazánkban elérhető hasonló, ez ösztönzött arra, hogy saját kutatást végezzek.
A kutatásomban a 18-65 éves korosztályt kérdeztem, a következőkről:
– mi az, ami vonzóvá teszi az ügyvédválasztást,
– hol kezdik az ügyvédkeresést, és
– megnézik-e megbízás előtt az ügyvéd weboldalát.
Az általam végzett kutatás egyedülálló Magyarországon, és ezekre az eredményekre támaszkodva dolgoztam ki olyan szolgáltatásokat, amelyek segíthetnek neked is a praxisod online jelenlétének felpörgetésében.
Ha érdekel, hogyan teheted hatékonyabbá a marketingedet és az ügyfélszerzést, ne habozz!
Lépj velem kapcsolatba, és egy díjmentes konzultáción bemutatom neked a kutatás eredményeit.